Friday 9 March 2007

Utmaning

jag har aldrig förstått meningen med det sånt här, men okej, jag har blivit utmanad av både enannan och Cax.


Regler:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.
Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.
Efter det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Sex underliga saker om mej:

  1. jag samlar på sköljmedel. jag har nyss rensat bort en massa och nu har jag bara 8 olika sorter kvar.
  2. jag biter på tummarna. så att det gör ont. jag vet inte varför.
  3. jag går upp tidigast 20 minuter innan bussen kommer (när jag är barnfri), och snoozar minst en timme. jag hinner oftast klä på mig, blöta håret o fixa det, sminka mig och dricka två stora glas vatten på 13 minuter, sen går jag till bussen.
  4. jag läser fotbollstidningar när jag sitter på toa.
  5. jag är så underlig att jag tänker bryta mot reglerna, jag kan inte komma på fler saker, och jag tänker inte utmana nån.

där fick ni!

15 comments:

Anonymous said...

Bra där, ge dom vad dom tål :-)

Cax said...

Med andra ord...du klarade inte utmaningen! :) Hur var det nu en höna lät? :)

Nostalgia said...

magnus, javafan. jag gör som jag vill!


cax, det är modigt att gå mot strömmen, chicken! :p

Anonymous said...

Thumbs up! :-)

Nostalgia said...

magnus :) nu tänkte jag fråga hur det är på brynäs, men det blir ju som chatt i bloggen igen då

Anonymous said...

Hahahaha skiter jag, är inte min blogg :-)
Det är bra, jag dricker några öl och ska sova sen. I morrn åker jag Rockbåt och ser bra band och dricker Mintuu :-) Nytatuerad är jag också :-)
Själv då?

Nostalgia said...

magnus, vad trevligt :)
hårdrocksbåt? låter farligt.
vad är det för tatuering då?
jag äter ostbågar o mår illa, dricker pepsi o vill sova.

Anonymous said...

Vad sägs om att sova då? :-)
Det är en "leafman" bild finns på helgon om man vill se den, lite kass bild bara :-/
Hårdrockare är snälla så snälla :-)

Nostalgia said...

jag tycker det är tråkigt o gå o lägga mig. tråkigt att vakna också.
det är kallt o jävligt.

aha, jag ska kolla :)
jo, jag har hört det. på jobbet, när hårdrockartyper kommer o ska köpa biljetter så är min chef Inger alltid skeptisk först (fördomsfull) men sen, varje gång, så utbrister hon *vilka treeevliga ungdomar, fastän de ser lite farliga ut!'

Anonymous said...

Kallt? Brukar tycka att det är varmt o skönt jag haha :-)
Kolla på och säg vad du tycker!
Haha ser farliga ut, dom brukar säga att jag ser arg ut, men det är jag då rakt inte :-)

Nostalgia said...

min säng är iaf kall, fast jag fryser iofs ALLTID.
japp :)
du verkar inte så arg :)

Anonymous said...

Jaså, jag är varm, dvs jag är bra på att värma hehe :-)

Hahaha nää det får jag hoppas att jag inte verkar, är väl mer att jag kan ha en bister min ibland när jag tittar på folk hehe :-)

Nu ska jag lägga mig och lyssna på en bok..Ja jag vet att man ska läsa själv, vilket jag oftast gör, men nu har jag betalat för bokilur så då ska jag lyssna också :-)

Go'natt o sov gott sen.

Nostalgia said...

det är ju bra :)

jag har aldrig lyssnat på en bok. om jag slutar kunna läsa ska jag göra det.
nattinatt :) kram

Anonymous said...

Det sämsta är att man somnar fort och så när man vaknar så har det hoppat iväg till kapitel 100 typ..så får man leta lite :-) Lättare med bok när man somnar ..
Nu åka buss sen båt..Hej o kram.

Nostalgia said...

haha, ja.. kan tänka mig det.
ha det så kul!