Saturday 3 March 2007

Det blev inte mycket film

jag satte på filmen efter alvin gått o lagt sig. då var klockan 23.00.
filmen var så jäkla repig att den stannade hela tiden, men efter ett tag kom jag iaf en bit.. när det började bli otäckt tog jag rökpaus.. o sen vågade jag inte mer. jag är verkligen skiträdd.
jag vet inte om jag ska göra ett nytt försök ikväll, men troligen inte.

nu har filip o alvin åkt med mormor o morfar o handlat lördagsgodis, o jag borde kanske passa på o diska o plocka lite. leta fram tempen som alvin slarvat bort. ta en promenad?
eller lägga mig i sängen med martina haag? (nu är jag inne på tre böcker samtidigt, men martina haag läser man ut på några timmar)

imorgon ska vi tydligen åka till fjärran.
det är kanske det värsta jag vet. men om barnen har kul är det värt det.
(jag badar inte, och det är jävligt varmt därinne med kläder på)

en sak som jag har tänkt på... robbie williams. jag tycker han är grym. men den här låten om Madonna? vad är det för skit? jag skäms varje gång jag hör den. kan de sluta spela den på radio hela tiden?

annars så gillar jag Lasse Lindh - Vampyrflickan, fast texten är väldigt.. jag vet inte... inte så jättebra kanske. lite för mycket jagskärmigsjälvförjagärsågothohetervampyrflikkapåhelgon-aktig. men jag gillar den som fan iaf!

puss då.

8 comments:

Cax said...

Kan väl hålla med omm att låten om Madonna är lite...ja jobbig.
Men å andra sidan så har hans två senaste album inte varit mycket att rama in och hänga upp på väggen. Fjärran är alltså ett badhus? Eller menar du att du ska utrikes? :)

Nostalgia said...

johooo.. tycker jag :)

haha, ett badhus. fjärran höjder heter det. fint namn.
kidsen har tjatat sen i somras, så det är väl dags :o du kan följa med!

Cax said...

Jag gillar badhus...badhus gillar inte mig!

Nostalgia said...

jag gillar öde stränder bättre :p

Cax said...

Å det lär det ju finnas gott om i Gävle så här års!

Nostalgia said...

haha.. ja.. vid havet.

Pateterat said...

Kul att se att du hittat till Blogger stumpan..

Simma lungt i morr'on.. Själv ska jag till Ockelbo och kika på knallar !!

Kram från Meeeee

Nostalgia said...

helena :D
ska försöka, jag ska dock inte bada :p
okej.. knalla lugnt i o-bo :) kram