Sunday 25 March 2007

Det är bara snoriga skidåkare som bloggar!

okej, det kan vara så att pizzan nog var den äckligaste pizzan jag någonsin ätit. 'oxfilén' smakade så jävla illa. allt annat smakade illa. kanske för jag var dum o chansade o ville ha salami på. vet ju att varannan gång ungefär, smakar salamin på pizzan skit. på riktigt. och då tar ju resten av pizzan över den smaken. så det slutade med att jag åt på kanterna bara.
jag har kvar min tvätt i tvättstugan sen igår, den måste jag hämta. sen måste jag duscha. eller kanske duscha först? och till sist gå till ica och köpa godis. (jo, jag får det, jag måste ha det) imorgon börjar jag vara duktig.
jag borde ju ha hunnit städa idag också. men, det går ju inte?
städar en annan dag.

det har tydligen varit väldigt fint väder idag. synd att jag legat i sängen om drömt om mina egna fötter. jag vet, jag är konstig.

puss!

No comments: