Wednesday 7 March 2007

Henrik Larsson = lycka i hjärtat



mitt i allt jobbigt gjorde henke mig så glad. han nickade in 1-0 för man united och säkrade en fortsättning champions league. jag kan inte beskriva känslorna jag får när jag ser honom spela fotboll, när han spelar som bara han spelar o när han gör mål och när han ser så lycklig ut. jag blir bara varm i hela kroppen :)
så himla dumt att han flyttar hem igen nu, han har väl bara en match kvar, eller två.
tänk om han ändå kunde stanna o kanske få spela o vinna en till champions league-final.







ikväll har jag pratat i telefon med sara och helena, kollat på top model och fotboll samtidigt, badat och.. inget mer. jag skulle vilja bada mera. jag skulle kunna bo i mitt badkar.
nu måste jag fylla i vad jag har ätit idag :o
puss på er!

2 comments:

Anonymous said...

Jag kan inte länka till dig... ogiltig länkadress. CP blogg.se... Ska försöka senare igen...

Nostalgia said...

elli, byt till blogger :p