Saturday 31 March 2007

Mardröm

inatt drömde jag en jättehemsk mardröm.
jag var på barnens skola, och en kille som jag känner hade börjat jobbat där. jag stod o pratade med honom, och då berättade han att han träffat en ny tjej. en tjej som gick i skolan! som är 8 år! jag blev helt illamående. han tyckte inte alls det var nåt konstigt. de hade sex. eller, han hade med henne. hon såg bara ledsen ut. så jag gick in till lärararummet och berättade. de ringde polisen, o den här killen stack iväg nånstans. jag var helt förstörd. de tog hand om den lilla tjejen och jag gick hem. när jag kommit hem ringde mobilen. det var han. han sa att han skulle döda mig, att han var alldeles utanför mitt hus.
sen vaknade jag. jag vill inte drömma sånt.


snart ska vi åka o hämta min dator :D om jag kopplar in den idag så.. jag vet inte. jag hoppas min msn-lista finns kvar, annars får ni börja prata med mig så jag inte tappar bort er!
men jag tror jag gör det på måndag när jag är ledig o barnfri.
vi ska ju till Eda också.. myyyyysa med bebis :)

puss!

11 comments:

Sippan said...

Men vad fruktansvärt. :(

Puss! Ha en mysig dag!

Anonymous said...

MEN USCH vilken hemsk dröm:(

Nostalgia said...

ja :(

puss!

enAnnan said...

Fyy tusan!
Låter inte helkul direkt. Och fast det bara är en dröm blir man påverkad..

Kul med ny dator!

Skrik till när den funkar så kan du adda mig oxå. :)

Myys på!

Kramar

Anonymous said...

Det var väl inte mig du drömde om får jag hoppas :-)

Nostalgia said...

magnus, nej :) jag har bara drömt om dig en gång än så länge :p

Nostalgia said...

anna, jag hatar såna drömmar.
msnadress kommer i din blogg sen :) kram

Anonymous said...

Ok, det var ju bra :-)

Nostalgia said...

magnus, om det hade varit en bra dröm då? :o

Anonymous said...

Ja dröm en bra dröm med mig istället! :-)

Nostalgia said...

magnus, ska försöka. inga yxor! bara hår :)