Sunday 25 March 2007

Det är bara idioter som bloggar!

igår var jag ut med söta söta anna o hennes kompis helena. jag stannade ett tag på HB, sen var jag såklart tvungen att gå på bilagan. det var sådär. efter ett tag träffade jag fisen och mackan och veronica, och vi bestämde att efterfest var en jättebra idé.
man kunde tro att man hamnat hos han, vad heter han, smiskgubben med grått hår? ja. ni vet. 30-åriga karlar som beter sig som 14 :´) min rumpa är öm. jag tror att vi kollade på nån film också, och sen sov jag lite. nu har jag fått skjuts hem, och till pizzerian, så jag syndar ordentligt idag.

nu ska jag sova, jag är helt död.

2 comments:

Cax said...

Va? Mår du inte bra idag? Det trodde jag du skulle göra. Du lät ju så pigg inatt! ;)

Nostalgia said...

haha.. jag mår som en nyutslagen ros 8/