Friday 30 March 2007

Fredagkväll

idag blev jag glad på jobbet. en kund, en gubbe iofs, men iaf.. kom in o jag o ullis o inger stod o diskuterade barnarbete. vi var ganska upprörda. då frågade han vad vi var upprörda om. barnarbete! svarade vi. då vände han sig till mig och sa: jaså, barnarbete? men då kan ju du gå hem. varför det då? sa jag. ja... du är ju bara barnet. haha, sa jag. men jag har två barn, de är 8 och 10. då tittade han på mig som om jag inte var riktigt frisk. han sa: men.. du kan inte vara mer än 20! jag är snart 33! sa jag. VA?! sa han. ja! sa jag. ja, sen höll vi på sådär. han trodde verkligen jag var 20 :´) haha.


jag är verkligen världens klantigaste. för nån vecka sen skulle jag skära granatäpple o skvätte ner min ljuuusrosa pikéttröja. jag lyckades få bort fläckarna. idag när vi satt och åt spillde jag först rödvinssås på samma tröja. sen efter ett tag ramlade en bit tomat med sås på ner på tröjan. sen låg den på golvet o jag satte foten i den flera gånger. (nej, jag har inte tagit upp den än, jag hatar den ett tag till)


nu ska jag lyssna på kent.

puss!

8 comments:

Anonymous said...

Hahahahahahaha :-))

Nostalgia said...

magnus :p skrattar du åt det första? :/

Anonymous said...

Nope, Tomaten..:-)

Nostalgia said...

magnus, den mår bra där. i sås.

Anonymous said...

Gör den säkert :-)

Nostalgia said...

magnus, tar upp den imorgon. lovar. tror jag.

Anonymous said...

Tycker jag!, drygt o trampa på grejer..golv ska vara golv och inte nån salladsbar :-))

Nostalgia said...

magnus, men.. det ligger mycket saker på mitt golv :o