Sunday 25 March 2007

Det är bara våfffelätare som bloggar!


igår köpte jag en prickig liten blus. den är gullig.
men tuttarna får inte plats i den. det var mindre bra.
jag mår inte så bra.. jag känner mig full. jag måste hämta tvätten också. nu känns det som jag upprepar mig bara.
jag undrar om det är påsklov imorgon? jag har verkligen ingen koll alls. fast nä.. det kan ju inte vara påsklov redan? det är väl kanske efter påsk? o lite före? fan vad förvirrad jag är.
kan nån komma och bädda ner mig i sängen o säga nåt fint? det finaste nån sa till mig igår var: "du går som om du skulle vara 3000 år.. skröpligt"
tack så mycket.
ibland vill jag verkligen ha en pojkvän som tar hand om mig, som nu. jag vill inte ta hand om mig själv idag, jag vill bara bli ompysslad och älskad och värmd!
puss på er.

9 comments:

enAnnan said...

Påsklovet är v 15 - veckan efter påsk.

Vi hade jättekul hemma hos mig igår ju!! Bra att du kom, och blusen var så söt så. Och du oxå.

Låter som en hejdundrande efterfest. :)

Jag skulle oxå vilja bli ompysslad och älskad just nu.

Kramar

Anonymous said...

Blusen är jättefin och sitter perfekt! =)

Nostalgia said...

anna, vi får göra om det :)
filip o albin får pyssla om dig!
kram


elli, tack :) men den är liiite tajt.

Anonymous said...

Dina tuttar är fantastiska=)
Den är jättefiiin
Jag ska äta glass i stora lass snart.

Nostalgia said...

teresa, hahaha! (ja-a)
jag vet vad du ska göra efter glassen, snuskiga kvinna.

Ung tant said...

Gud så cute. 8) PUSS!

Nostalgia said...

tack tant ;) puss!

Kajsa said...

oh. snygg!

Nostalgia said...

tack! :D