Thursday 22 March 2007

Som ny

om man ska jämföra med de senaste tre veckorna har jag mått fantastiskt bra idag.
jag har inte mått illa. jag har druckit kaffe! jag har skrattat. jag har känt att jag vill kramas. jag har diskat frivilligt :D
nu hoppashoppashoppas jag bara att inget konstigt händer, jag vill INTE nästanförblöda igen.

imorgon ska jag jobba. jag sa till chefen att jag tar det lugnt, och nu verkade hon på jättebra humör och var så glad att allt gått bra o att jag redan kunde börja jobba. jaja.
ska jobba lördag också, sen måste jag städa o tvätta. OM jag inte åker o hälsar på Eda, men det blir nog på söndag eller nästa helg när barnen är hemma också :)


sen näst-nästa helg ska jag och min bästa anneli bo på hotell. 4-stjärnigt. ÅH!
vi ska göra tjejiga saker. förslag på tjejiga saker?
sen ska vi ut lite, och dricka lite alkohol. och inte ligga med nån.
sen blir det hotellfrukost, och om jag försover mig tar jag livet av mig.


puss på er <3

6 comments:

Anonymous said...

Spa är tjejigt! Ansiktsbehandling, hårinpackning, massage, pedikyr! Vad som helst! Tända ljus och kila omkring i stora, vita morgonrockar. :)

Anonymous said...

Glass i sängen är tjejigt. Om det inte övertolkas, då kan det bli snuskigt. ;) Skönt att du mår bättre. :)

Ung tant said...

Tja sambooo. 8)
Jag ska köpa ansiktsmask till oss! Sen kan jag massera dig. Sen ölar vi. Och vi ska INTE försova oss!

Nostalgia said...

ava, det låter såååå bra :O

tilda, haha.. vi kanske kan få ner lite glass också då ja :) ja, det är verkligen.. bra att det är bättre.

anneli, it's a date! :D

enAnnan said...

Låter ju helmysigt ju!!
Jag vill oxå..

Kramar

Nostalgia said...

anna, ja..svenska spel är snälla ibland ;)