Sunday 18 March 2007

Oro

jag är lite orolig. eller mycket. vid 11-tiden skickade min bror sms, o skrev att anna fått ryggbedövning o att allt gick bra. efter det inte ett pip. mamma o pappa har inte hört nåt heller, inte annas mamma heller. jag är säker på att nåt har hänt :(

jag kräktes idag igen.
efter jag badat, som om det framkallar kräk. iofs skulle jag kunna kräkas hela tiden. det skulle bli lite jobbigt. P ska skjutsa mig imorgon, och vänta tills jag är färdig o sen skjutsa mig hem. det är jag så tacksam för. jag ska lägga mig tidigt ikväll.


det står 2-2 i sista perioden. läskigt.

hejdå!


uppdatering:
oroliga familjen ringer förlossningen och frågar, eftersom sonen inte har hört av sig.
jo, det har kommit en bebis (vet inte om det blev en flicka eller pojke) och de har åkt till BB och får nån typ av info. sen ska sonen ringa till modern. sen ringer modern mig. nu känns det något bättre iaf. jävla bror att inte höra av sig!

No comments: