Wednesday 28 March 2007

Hjälp mig!

kan nån som kan det här förklara för mig, varför det ibland inte funkar för mig att göra mellanrum mellan raderna?
jag vill ha luft mellan, men det går inte.. ibland bara, oftast går det. hur ska jag göra?
hjälphjälp.


jag är verkligen labil.
jag vill vara stabil. inuti huvudet alltså.

jag fattar inte varför jag fortfarande är vaken. jo, iofs, för jag har pratat med en snäll person på msn, men jag borde ha somnat för längesen, och nu har den snälla personen gått o lagt sig, o jag sitter ändå här.



godnatt.

(var är du?)


uppdaterat:
nu gick det minsann jävligt bra att göra mellanrum, men inte nyss, när jag skulle lägga upp tre dikter som kräver mellanrum. nehej.
hjälp mig.

godnatt igen.

2 comments:

enAnnan said...

Ibland om man lägger in bilder eller text så krymper allt ihop.

Gå då in på "edit html" uppe i högra hörnet så kan du göra dubbla radmarkeringar där.
Då funkar det.
Prova.
:)

Kramar

Nostalgia said...

anna, okej. hade inga bilder med.
men jag ska prova :) tack o kram!