Friday 23 March 2007

Det är bara slampor som bloggar!

idag har jag jobbat. det gick bra, jag blev bara lite yr mot slutet av dagen.
det är ovant men skönt att inte må illa. försöker att inte tänka så mycket, jag vet att jag kommer göra det så småningom ändå. om 8 månader typ.

inatt när jag skulle somna låg jag o tänkte på nåt, som jag tänkte att jag skulle blogga om. men jag har verkligen ingen aning om vad det var. så frustrerande! det kanske kommer tillbaka..

imorgon ska mamma o pappa åka o hälsa på eda. jag kan följa med om jag vill. men.. jag måste hinna göra massa saker på stan imorogn, det är enda chansen. och, nej.. vi fick inte komma en timme senare, för då ska eda ammas. alltså... jaha.
jag hade iofs tänkt att det blir nästa helg när barnen är hemma. så jag riktar in mig på att premiärträffa eda nästa helg :) brodern var in på jobbet o visade massa bilder. hon är verkligen sjukt söt. och han tycker hon är lik mig! hur stolt blev jag inte då? :D

jaha... jag vet inte vad jag ska skriva.
jag fick lön idag.
jag åt köttfärssås idag.
sen åt jag kött.
jag drack 2 koppar kaffe idag.
jag kollade på en ny dator idag.
jag köpte två tantsnuskböcker idag.

nu ska jag nog lägga mig och läsa i en tantsnuskbok.

puss!

9 comments:

Hannah said...

Harlequin!

Pateterat said...

Har över 200 tantisar om du vill låna :o) Har du läst serien Lust ? då behöver man ingen karl i sängen ! :o) kram stumpan

Nostalgia said...

hannah, precis!

helena, haha.. det var Lust jag köpte. tänkte byta karlar mot böcker. eller nåt :/
kram :)

Anonymous said...

Två koppar kaffe?
Det tar sig sa mordbrännaren! =)

Själv så har jag åtminstone dragit ner på sockret i kaffet, från 784 sockerbitar i månaden till 588.
I genomsnitt alltså...

Sockerberoende, kanske? Eh. Ja.

Kram

enAnnan said...

Hej gumman.
Skönt att höra att du mår bättre.

Lust att dricka vin och följa med ut ikväll kanske??

Kramar

Nostalgia said...

elli, hahah.. man kan inte ha socker i kaffe! kram

Nostalgia said...

anna, jag tänkte faktiskt kanske gå ut.. men jag har tvättsugan sent. kanske kan träffas där? :) alltså inte i tvättstugan :o

enAnnan said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Nostalgia said...

anna, jag hör av mig :) kram