Friday 2 March 2007

Hur ska jag kunna sova inatt?






jag såg The Grudge när jag var tillsammans med Herman.
jag blev så jääääkla rädd. (och han också) jag brukar tycka de flesta 'nya' skräckisar är ganska.. o-läskiga, men The Grudge var fanimej inte rolig. när vi skulle sova så skulle jag naturligtvis kolla om jag kunde åstadkomma det där knarrande ljudet som kom varje gång nåt var på gång att hända, och jag kan låta EXAKT som i filmen. Herman blev skiträdd, o jag blev ännu mera skiträdd, för mig själv!

idag skulle barnen få hyra en varsin film. och när hyrfilmsgubben sa att vi fick 3 filmer i 3 dygn för 99 kr, så tänkte ju jag att då kan jag passa på att se The Grudge 2.
jaha? och huuuur har jag tänkt att jag ska våga titta på den ensam? mitt i natten? när jag knappt vågade titta på första filmen ihop med världens tryggaste o bästa?
jag kommer antagligen ligga vaken och läsa med radion på tills det blir ljust imorgon :/
(men jag VILL ju se den)
andra filmer jag blir rädd för är Fåglarna, Exorcisten och The Shining.



alltså.. jag har ont i magen. det känns som jag ska få mens, men det händer inget. snällasnälla.
(skulle ju inte tänka på det, nej)



jag tänker på mina ostbågar i skafferiet istället :D
kommer överskrida kalorigränsen med ca 100 kalorier idag. det gör ju inget! jag skulle inte orka om jag inte fick fuska ibland.
puss!

3 comments:

enAnnan said...

Jag klarar inte skräckisar - spelar ingen roll om jag är med någon annan heller.
Kan inte sova efteråt, inte värt det.

Kram

Nostalgia said...

anna, fast jag gillar att bli rädd på ett sätt, men det finns en gräns. jag måste nog ha sällskap av nån som kan gå upp 18 ggr o kolla att ingen gömmer sig i badrummet o sådär.

Anonymous said...

Du Jennie... hur kan du tycka att Herman är världens bästa?

Eftersom han inte längre är med dig anser jag att han måste vara världens mest puckade...