Thursday 15 March 2007

Äta

jag har ett knep: äta nånting hela tiden, så minksar illamåendet. men det är inte så.. bra kanske. idag år jag smörgåsrån (såna som bebisar brukar dregla på) med champinjonost.
jag skulle vilja äta äpplen, men mina läppar sväller, och ansiktet börjar klia av äpplen. o de flesta andra frukter. så på jobbet är det lite dumt.

(nu satt jag och funderade varför det inte var brynäs - HV på radion, men det är ju imorgon. jag är lite förvirrad.)

idag kom en kille på pressbyrån in o skulle köpa biljetter av mig. jag blev tydligen JÄTTEgenerad och RODNADE massor. jag har ingen aning om varför. det var bara martin på pressbyrån liksom. nu tror ullis att jag är hemligt kär i honom, men det ÄR jag inte. jag handlar av honom nästan varje morgon, jag har faen aldrig rodnat förr. var det för att han plötsligt kom in på mitt jobb? för att han inte hade pressbyråkläderna på sig o jag hade mina jobbkläder på mig? helt töntigt. jag hatar att jag rodnar så lätt. det gjorde man när man gick i åttan?

när jag var i tvättstugan ringde min mobil. jag blev jätteglad :D sen log jag under hela tvätthängningen. tänk vad ett litet telefonsamtal kan göra med humöret :´)

nu ska jag ropa in barnen så de hinner bada.

puss o kram!

6 comments:

Anonymous said...

Hej!
Nu har jag också flyttat! blogg.se var ju skit jobbigt! Nu finns jag på http://signesruta.bloggspace.se/
och där kommer jag ha videoblogg samt vanlig blogg samt massa bilder.
Hoppas du har lust att kolla!
kram
Signe

enAnnan said...

Du kan ju äta sämre än smörgåsrån så..var nöjd med ditt val.
Jag hoppas att han åtmisntone är snygg om du rodnade. ;)

Och jag hoppas framförallt att du mår bra. Och står ut.

Kramar

Cax said...

Jennie är in löve! Na na na na na na :) Var det pressbyråkillen som ringde när du var i tvättstugan? :) Du måste ha varit JÄTTENERVÖS! Typ: ehh...hallå...ehh hi hi det är typ Jennie. ;)

Nostalgia said...

cax, hahaha... nej!
och nej.. jag var väl inte nervös? :p


anna, fast idag åt jag plopp.
kramar. 3 dagar kvar

Cax said...

Om du var nervös vet inte jag. Jag jobbar inte på pressbyrån. ;)

Nostalgia said...

cax, nu slutar du o fjanta! jag är iNTE kär i pressbyråkillen! och det var inte han som ringde i tvättstugan det vet duuu :p