Thursday 8 March 2007

Stackars Björn

"Björn Danielsson blir hårt tagen bakom mål"

- P4 radiosporten HV 71 - Brynäs

hysteriskt roligt.


jag mår illa.
fryser.
är hungrig.
är inte hungrig när jag ska äta.
jag är trött.
kan inte sova.


på lördag ska jag och helena kolla melodifestival och det ska bli himla trevligt. vin ska jag ha också. o ostbågar!
idag trodde jag att jag skulle få strömming, men de hade inte strömming idag :(
istället fick jag en varm macka. när jag kom hem fick jag en till macka, o yoghurt. imorgon måste jag få varm mat.
nu kom jag på att jag måste fylla i vad jag har ätit idag. har iiingen lust.
jag vill ha chips.
nej, ostbågar.
jag har ostbågar i ett skåp :O


nu ska jag läsa lite bok, Flickan som lekte med elden av Stieg Larsson. otroligt spännande.


puss!

12 comments:

Hannah said...

PEPP PEPP! Jag tror jag ätit för mycket kalorier idag. Nu hatar jag mig själv, men jag skyller på mitt blodsocker.

Cax said...

Undra hur många kallisar det ryms i en pizza och 4 mazariner...

Nostalgia said...

hannah, imorgon är en annan dag :)
tror inte lite fusk gör nåt. om det inte händer hela tiden PEPPAPEPPA

Nostalgia said...

cax, hahaha... många tusen! men du gick ju också. jag vill ha pizza :(
och strömming.

Johell said...
This comment has been removed by the author.
Pateterat said...

Får jag lukta på din vinkork på Lördag ? Jag ska ju upp och jobba 05.oo på söndag :o(

enAnnan said...

Jag hoppas att du tar dig vidare dag för dag och mår lite bättre, du vet ju vad du vill i alla fall och jag håller på dig Jennie!

Här blir det oxå vin och gin på lördag, och natagligen ostbågar efter maten. :)
Ska ni ut??

Försök stå ut!!!

Många kramar

enAnnan said...

Du är Utmanad!
Kolla min blogg för regler under just Utmanad.
:)
Kram

Cax said...

Du har blivit utmanad av mig med... :)

Kolla http://cax-kaktus.blogspot.com/2007/03/challenge.html

Nostalgia said...

anna :) nej, helena ska upp o jobba, o jag orkar nog inte. hoppas ni får jättekul iaf :) ska kika på utmaningen.


helena, absolut. om det blir nåt vin. just nu känns det inte så.


christian, men då!

Cax said...

Så är det bara...det är bara att sätta igång! :)

Anonymous said...

Du gumman.
Har du msn?
Adda mig:
ellinor.abrahamsson@gavle.to

Kram