Monday 26 March 2007

Uppochner

jag är både glad och ledsen.
det är både upp och ner om man säger så.

jag är glad för att mina fina barn är hemma hos mig igen, de har fått nya fina cyklar och är jätteglada.
jag är glad för att jag beställde en ny dator idag, min som jag har nu går ju knappt framåt.
och jag har nästan bestämt att jag ska köpa en stereo också. jag har inte haft nån på flera år.
allt det här kostar ju en massa pengar, så det blir till att avbetala. men jag har betalat färdigt tandläkare o glasögon för den här gången, så det ska nog gå.
jag är glad för att min chef idag antydde att jag visst skulle jobba kvar efter maj.
jag är glad för att det är vår, för att den 6 april ska jag se weeping willows och den 7 april ska jag till sthlm o hotella med anneli.

jag är ledsen för att jag är som jag är, jag är nog extremt krävande och kvävande. jag behöver massor med uppmärksamhet och bekräftelse. jag är svartsjuk fast jag inte har 'rätt' att vara det.
ledsen för att jag inte får nåt tillbaka.
jag är ledsen för att jag känner det som att jag aldrig kommer ha nåt förhållande igen. ingen kommer vilja ha mig igen. och varför det känns så orkar jag inte ta upp, för ni kommer bara protestera iaf :)


okej, det här blev ju ett lite jobbigt inlägg kanske, jag borde nog inte skrivit det kanske.

puss iaf.

11 comments:

Anonymous said...

Hmm varför köpa stereo när du har dator..kul med stereo iofs..men kanske inte helt nödvändigt? köpa bra högtalare till datorn, det ska jag Moahaha :-)

Nostalgia said...

jag vill ha en stereo :)

Anonymous said...

Och det var inget onödigt inlägg... Du är helt enkelt bäst bara för att du törs vara just som du är!

Kram!

Nostalgia said...

elli, men det blir ju bara fel när jag är som jag är :o
kramar

Anonymous said...

Det kan aldrig vara fel att vara som man är, då är det fel på alla andra! iaf tycker jag så :-)
Vill du ha en stereo så ska du ha en :-)

Nostalgia said...

magnus, haha.. kanske ska försöka tänka så. fast det verkar ju ganska orimligt.

jaa! du kanske vill köpa en till mig?

Anonymous said...

I princip alltid bättre att skriva än att inte skriva. Bättre att få ut det jobbiga, roligt att läsa om det bra också förstås. :) Och jag protesterar utan att du tar upp varför det känns som att ingen kommer vilja ha dig igen. Du kommer hitta nån fin och bra igen. Kram.

Anonymous said...

Men folk lär ju ta en för hur man är, Man kan ju inte göra om sig för att passa in i mallen..isf skulle jag vara riktigt körd! haha :-)
Mjaa, det kommer jag nog inte att göra nej :-)

Nostalgia said...

magnus, nä.. jag vill inte göra om mig. jag tycker ju själv att jag är rätt bra, men.. det kanske inte hjälper.

vad taskigt :(


tilda, kram

enAnnan said...

Jättebra inlägg, såklart ska du skriva.
Det gör ju jag oxå.
Upp som en sol och ner som en pannkaka..dagligen..

Man känner ju som man känner och ska aldrig behöva be om ursäkt för sina känslor. Aldrig!

Själv ska jag på Darin 6 april som födelsedagspresent åt Albin, som fyller den dagen. Men han vet inget än. :)

Kramar

Nostalgia said...

anna, det var längesen jag pendlade så mycket i mående.. jag tror det är för det är vår. faktiskt :)

just det, på andra raden? :) kramar