Tuesday 6 March 2007

Jag orkar inte

19 mars. två veckor dit... usch.



det var trevligt att jobba. faktiskt. iaf ett tag. sen blev jag less på illaluktande tanter igen. och gubbar. måste de lukta så jävla surt? och likadant allihopa?
penn och pappers-avdelningen hade såklart brakat ihop. alltså, vi har ingen avdelning för pennor o papper, men det är min.. avdelning. jag textar skyltar, o har speciella pennor. de var såklart bortslarvade. mina skyltar var i o-ordning.

(sen blev jag glad när folk frågade var jag hade varit. en karl som har en damklädaffär blev helt glad när han såg mig :´) "min favorit!" utbrast han. hah. jag är så poppis bland gubbar.)

äh... jag känner mig... ledsen.
jag skulle vilja att nån kramade mig bara.
länge och innerligt och varmt, men det finns ingen som vill göra det.
(ja, jag är bitter)

12 comments:

Anonymous said...

(Jag är förresten barnledig den 19 mars, om du vill ha någon med dig).

Och får jag tipsa om en bra kille att kramas med så är det Magnus. Och så tycker han om bråkiga barn också! =)

Nostalgia said...

du är en liten ängel. den dagen är det undersökning o ta tre piller, sen efter två dar ska jag vara där igen o då ska det liksom.. ut.
jag vet inte om jag behöver nån med mig... eller det skulle kanske vara bra, men.. inte ska du behöva det :o

haha.. okej :´) finns det såna karlar?

Anonymous said...

Jag kanske inte ska behöva, men... jag kanske inte vill att du ska vara ensam?

Och JA. Han är verkligen HUR bra som helst. Förutom min Daniel så är han den bästa faktiskt!

Nostalgia said...

elli, tack. det är verkligen snällt av dig! jag tror jag har sällskap av sara eller petra redan :)
men vi kan väl träffas ändå nån gång snart?

försöker du para ihop mig med nån? :p

Anonymous said...

Vad händer här då? haha :-)
För att spä på denna otroligt fina pres av mig, så kan jag ju meddela att jag inte gillar bilar särskilt mycket, men sport, det är melodin det haha.
Förresten så är det Liverpool som vinner CL..IGEN :-))

Nostalgia said...

magnus, jag har ingen aning, det är elli som gör reklam för dig tror jag :)

ja, alltså, jag lär ju erkänna att du hade rätt. vad slog vi vad om?
men jag tror mer på manchester united nu :p

Anonymous said...

Ja, det är klart att jag gör reklam! ;)

Nostalgia said...

elli, vad är du ute efter? :)

Anonymous said...

Jag tror inte vi slog vad om nåt, du ville inte haha Men ge mig ett förslag du :-)
United, vad är det? :-)

Nostalgia said...

magnus, jag kan.. eh.. ge dig rabatt på en läsk? :p

Anonymous said...

Hahaha sicken snålis du är då, du får bjuda på en öl! :-)

Nostalgia said...

magnus, okej :)