Thursday 29 March 2007

Mew - Comforting Sounds

det skönaste jag vet är att gå o lägga mig o sova en timme när jag kommit hem från jobbet.
(okej, bada badkar är också det skönaste jag vet) men det värsta jag vet är när jag har somnat och telefonen ringer, eller det ringer på dörren. även om filip eller alvin svarar så vaknar jag och får sån fruktansvärd hjärtklappning, det känns verkligen som om hjärtat sitter där i halsgropen och försöker slå sig ut. och sen när man måste gå upp igen, och börja laga mat o greja.. det är inte heller så kul. men det är så skönt att somna.

idag har min nya dator kommit, fast inte hem till mig. vi ska hämta den på lördag. sen på söndag eller måndag ska petras markus hjälpa mig flytta all musik o alla bilder o sånt. och så måste jag nog antagligen köpa nån typ av minneskortläsare, för de program som hör till min kamera o mobil lär ju inte funka i windows vista. vad jobbigt!
men det blir bra iaf, sen.

jag ska stanna två nätter i stockholm! en natt på hotell o en natt hos anneli :D jag längtar. vi ska gå o se när hennes kompis spelar på nåt ställe, o så ska vi dricka miljoner öl.
och på fredagen innan är det weeping willows. och nu på lördag ska vi åka till lilla Eda :)
så jag har en del bra att se fram emot.

och ja.. sen ska jag bjuda på en öl också, om typ tre veckor. om jag vågar ;)


puss på er!

13 comments:

Anonymous said...

du får dricka nån öl innan då så kanske du vågar hehehe :-)

enAnnan said...

Såklart du vågar!!

Kramen

Ung tant said...

Hahahahahaaa...vad söt du är. MILJONER ÖÖÖÖÖL!

Anonymous said...

Är det mitt lååånga hår som skrämmer dig? ;-)

Nostalgia said...

magnus, haha.. jag ÄR INTE RÄDD för ditt hår! :p men ja, en öl innan blir nog bäst ;)


anna, jag är ju lite blyg av mig ;)


anneli, jaa-aa, miljoners miljarder?

Anonymous said...

Hehehehe :-))

Nostalgia said...

magnus, kan inte du vara rädd för mig istället?

Anonymous said...

Njäää jag tror inte det :-)

Nostalgia said...

magnus, jag ser rätt snäll ut kanske.

Anonymous said...

Det gör du :-) Men menar du att jag ser farlig ut då?? :-)

Nostalgia said...

magnus, du ser ut som ett snällt lamm! :p kram!

Anonymous said...

Kanske Lambert det fåraktiga lejonet? :-))

Nostalgia said...

magnus, haha.. den boken har jag :´) du är lite lik honom :o