Monday 26 March 2007

Ananas

filip ville ha ananas imorgon till skolan. klart grabben ska ha ananas tänkte jag! men hur skalar man den? det blir bara kletigt o konstigt. det får duga. det är ju iaf ananas.
jobbigt att skriva ananas.




jag vet inte vad jag ska göra riktigt. eller hur jag ska göra. jag vet inte vad jag ska tänka. jag vet inte varför jag ens ska tänka. varför tänker jag så jävla mycket?
jag ska sluta. inte sluta tänka alltså, men sluta.
men så säger han att han kommer och hälsar på. och det går ju bra, för vi är väldigt bra vänner, men jag VILL inte att det ska kännas. jag vill att det ska ha gått över. och så låtsas jag att det har gått över, och ja... fan.
vadfan ska man med karlar till?
eller, vad faen ska man med karlar till, som inte ens vill ha en? varför ger jag inte upp?
kan jag inte bara få träffa nån som jag blir galet kär i?



nu borde jag sova. hejdå.

6 comments:

Anonymous said...

Man skär bort med kniv sörrö :-) Sen får man dela den i skivor eller vad man nu vill ha då.

Nostalgia said...

magnus, det verkar smart ;p

Anonymous said...

det är inte bara smart, det är rätt också :-)

Nostalgia said...

megnus, ah.. :) jag skärde (jag vet, skar) först skivor, sen skärde jag bort skalet.

enAnnan said...

Karlar??
Jadu bra fråga.
Säg gärna till när du kommer på svaret..För jag har inget. Tyvärr.
Vi får slå våra kloka och söta huvuden ihop. :)

Kramar

Nostalgia said...

anna, vi kan ju bli flator. haha.