Saturday 3 March 2007

Alvin säger roliga saker ibland

idag skulle alvin och jag spela lusen. ni vet, man slår en tärning o man får ta kroppsdelar till en lus och bygga ihop. då säger alvin:
"jag får börja va?" lägger huvudet på sned och tillägger: "jag har ju varit sjuk, och så är jag bajsnödig"
vad säger man, klart alvin får börja!
han vann såklart också. jag slog bara ettor hela tiden (kroppen)

idag har jag ätit en massa onyttigt känns det som, ändå har jag hela 16 kalorier över! tror jag ska ta en apelsin.

(ingen mens idag heller) (fan!)

puss!

2 comments:

enAnnan said...

Jamen rsåklart är man bajsnödig ha man ju förtur
*asg*
de är härliga nästan jämt..

Håller tummarna idag oxå då.

Kramar

Nostalgia said...

ja, och särskilt om man har varit sjuk också!

tack, hade hoppats på inatt, för det brukar komma då, men icke. aja, en dag kvar. usch.
kram!