Friday 2 March 2007

Gosrumpan har flyttat!

hej!
jag blev sjukt trött på blogg.se, och tänkte att jag kan ju

prova nåt annat.
som kanske funkar.
men det verkar komplicerat.
och jag är inte så bra på sånt här :´)


iaf, jag har varit och hämtat mina böcker. Flickan som lekte med elden av Stieg Larsson, och så Martina-koden av Martina Haag.
sen kommer tre böcker av Lian Hearn som
Jesso tipsade om.
men jag håller ju på med Röda rummet fortfarande, för jag råkade ta en paus i den o läsa en bok som heter Magistern av Frank McCourt, som handlar om.. honom själv. som lärare på olika high scools i USA. den är väl.. sådär.

jaha.. nu ska vi se om jag lyckas posta det här.
puss!

2 comments:

Kajsa said...

blogger är mucho bättre :) bra val!

Nostalgia said...

k, ja.. jag är faktiskt förvånad att jag klarat o fixa till färger o grejer helt själv, det var ju helt omöjligt på den förra om man inte kunde koder o skit.
:)