Tuesday 27 March 2007

Snartsnartsnart


jag vill också ha en sommarbild i min blogg! det här är från midsommar för 2 år sen. jag plockar blommor och mamma och pappas boxer Jonna poserar. och alvin cyklar i bakgrunden.

det var fint då.

det är rätt kul att kolla vad för sms man skickat när man var full. det här skickade jag till anna i lördags kl 00.29:
Ja.g gå4 t bilaagan nu
synd att man inte kan lyssna på vad man spelade in på folks telefonsvarare också :o

det är sjukt grusigt o skitigt o dammigt hos mig. men jag orkar inte städa nu. imorgon kanske. eller i helgen. jag vill duscha.

jag har inget att skriva om tror jag.

puss!

10 comments:

enAnnan said...

Jag och anna skrattade åt det smset på söndag vill jag lova. :)

jag håller med om att man gärna vill läsa igenom allt dagen efter - för det brukar ju vara en del ;)

Fin sommarbild, jag längtar...

Kramar

Nostalgia said...

anna, haha.. det var fint. bilaaagan. :s
men jag hade inte skrivit så mkt annat faktiskt :)

den kommer snart, sommaren! kram

Anonymous said...

Du jag har svingrisigt på golvet o tre vita katter som fäller fler katter varje dag:S
JAG ORKAR INTE DAMMSUGA

Nostalgia said...

teresa, jag tror mina barn fäller grus. men katthår är inte så kul heller :/

Anonymous said...

Jag vill inte städa alls egentligen, boooring!

Nostalgia said...

magnus, vi skiter i att städa!

Anonymous said...

U bet, men jag måste diska i morrn, och hämta tågbiljett :-/

Nostalgia said...

magnus, det låter väldigt jobbigt. jag diskad eidag. nu sk ajag ta tag i mitt diska-varje-dag igen. det är bäst så.

Anonymous said...

Ja det är jättejobbigt :-( hehehe.

Nostalgia said...

det är väldigt jobbigt att slå på mellanslagstangenten på rätt ställe också.
jobbigare än diska nästan.