Friday 16 March 2007

Fredag

idag var det ingen bra dag heller.

min msn funkar inte.

P har blivit mordhotad på jobbet, och har blivit sjukskriven o får äta medicin o träffa folk att prata med hela tiden :( men hon kanske ska följa med mig på måndag, om hon orkar. vi får stötta varandra.

jag somnade. sen vaknade jag två timmar senare. jag är en så bra mamma.. :/
jag sa till alvin att jag mår illa, då ville han att jag skulle ta tempen. sötunge.
sen har jag ätit ostbågar, o nu mår jag om möjligt ännu mer illa.
jag vill att nåt bra ska hända.
jag vill att nästa vecka ska vara över.
jag vill att det ska funka som det ska, o inte att det blir några komplikationer som det blev förr.

sen ska jag bo på hotell (gratis) 7-8 april, men jag vill ju inte bo ensam. måste.. fixa det. det är påsk då. jag är inte så mycket för sånt firande.

nu ska jag tydligen spela spel med alvin.

puss!

18 comments:

Anonymous said...

Mäh, 7-8 går ju inte alls det, då åker jag till Kina ju :-)

Msn är kasst all over nu :-(

Nostalgia said...

magnus, du åker överallt hela tiden?

Anonymous said...

Hahaha tycker du, Fast i Kina ska jag jobba :-/

Nostalgia said...

magnus, ja.. båt, london o kina.. vad jobbar du med i kina?

Anonymous said...

Det är en ny produkt som vi ska köra här i Gävle, jobbar ju på Ericsson jag :-/
Förresten, verkar farligt att jobba i butik sådär,,fan vad idioter det finns! :-(

Anonymous said...

Så jag ska alltså ner och "lära" mig..fast jag får 2 dagar i Peking också för det går inga flyg hem på helgen tydligen?? :-)) Fast jag ska flyga ett propellerplan till Peking ifrån Nanjin på Fredagen 13 ajajaj

Nostalgia said...

hur vet du att "P" jobbar i butik? :) du vet allt!

aha.. men det är rätt okej att åka o lära sig saker i kina?
hoppas du inte störtar då. höhö.

Anonymous said...

Mjaa, jobbar hon inte med dig då eftersom hon skulle vara med dig?
Mmm hoppas inte det blir några dumheter :-)

Nostalgia said...

nej.. hon jobbar i en annan affär. hon ska kanske följa med till sjukhuset på måndag :)

ja, det vore himla dumt :O

Anonymous said...

Aha..så jag tänkte rätt fast fel :-)
Bra att du inte är ensam iaf!

Nostalgia said...

ja, lite :)

japp. det skulle vara skönt.
och så har hon bil!

Anonymous said...

Bil is the shit! :-)) eller jag ska ju laga min lite i morrn då :-/

Nostalgia said...

får ju hoppas den blir hel då då?

Anonymous said...

Helare iaf :-))

Nostalgia said...

så den håller ända till kina :)

nu ska jag sova, nattinatt!

Anonymous said...

Mmm eller hur :-) Den ska hålla till jobbet och skjutsa barnet osv iaf :-)

enAnnan said...

Du är en bra mamma!!
Man får vara trött, det vet de oxå.
Låter jobbigt för din vän...fyyy.

Hoppas illamåendet ger med sig och jag är säker på att det kommer att gå bra på måndag! Du kommer att klara det bra den här gången, även om det är psykiskt jobbigt.
Det går bra gumman.

Kramar

Nostalgia said...

anna, jag känner mig rätt värdelös ibland.. men så är det väl för alla.

tack för all pepp! kram :)