Sunday 18 March 2007

Hej vinter

ja, ni vet ju. det snöar. så uppmuntrande!

idag när jag klev ur sängen, efter 10 nångång och öppnade dörren till vardagsrummet slog en doft av kaffe emot mig. (jag älskar kaffe i vanliga fall, men nu klarar jag inte av det)
"mamma, jag har gjort frukost till dig!" säger världens finaste filip. <3
och jo, han har bryggt kaffe o brett två hårdmackor med gurka på till mig. men åååh. hur gulligt är det inte? jag har låtsasdruckit lite kaffe nu.

nu måste jag försöka ta reda på om det kommit nån brorson/dotter.

2 comments:

Anonymous said...

Våga inte påstå att du är en dålig mamma när du har så himla söta ungar! Den dagen jag skaffar barn tänker jag anlita dig som uppfostringscoach! :P Hoppas illamåendet försvinner imorgon och att det känns bra när det är över. Kram!

Nostalgia said...

tilda, de har nog uppfostrat sig själva ;p
men jag kan vara nanny jennie sen om du vill :)
tack, ja.. hoppas verkligen det.
kram!