Saturday 17 March 2007

Mona Sahlin

idag var vi och handlade en massa på ica maxi. sen köpte vi mat på max och mcdonalds. (jag ville ha max, inte barnen) först var det skitgott, sen skitäckligt.
jag har mest väntat på att bli faster.. anna har fått värkar, de har varit in på förlossningen, men blev hemskickade. hoppas bebisen kommer inatt eller imorron.. iaf. lär den ju göra!

jahapp, sen somnade jag igen. och när jag vaknade gjorde jag våfflor till mig o alvin. jättesmart.
efter ett par timmar badade jag. jag började må mer illa. så jag gick upp och kräktes. det var skönt. men nu mår jag illa igen. jag blir galen.
men bara en dag kvar, förhoppningsvis.
sen kanske jag kan dricka kaffe igen också.


heja mona sahlin. eller så.

puss hej.

4 comments:

Anonymous said...

Fast Mona är så lam.

Nostalgia said...

som en lama

Cax said...

Mona...när kvotering fick ett ansikte! :)

Nostalgia said...

cax, jag hade hellre sett margot som det ansiktet :)