Saturday 10 March 2007

Brynäs - HV 71 4 - 2 :D

jag vet inte vad som hänt. det känns som jag har träningsvärk, och det kan ju inte vara möjligt? jag har inte rört mig mer än från datorn till köket, till toa till sängen, o så till o från bussen.
och min höft gör svinont. stackars mig.

jag sitter o väntar på att travet ska börja, sen ikväll kommer helena o melodifestar med mig, fast utan fest. hoppas andreas, eller the ark, eller sebastian, eller markus fagervall vinner.
fast markus är ju inte med, tyvärr. vilken mumsig tv-kväll annars. mmm.

jag vet inte riktigt varför, men de sms jag fick innan jag somnade igår gjorde mig glad. jag säger så mycket knasigt, och är nog rätt tjatig. och ivrig. jag kan inte rå för det.


puss! :D

11 comments:

Cax said...

Ilband tänker du för mycket. :) Men det är vi kanske två om isåfall. Ha en trevlig kväll!

Nostalgia said...

men jag kan inte sluta tänka mycket :p
ha en bra kväll du med :) (ILband? :p)

Cax said...

Ilband...det är så det egentligen ska stavas! :)

Nostalgia said...

jaha, det har jag helt missat :p

Cax said...

Tur att jag finns här för dig då och kan upplysa dig om sådant! :)

Nostalgia said...

ja, som tex hur "gamla" stavas!

Cax said...

Ja, precis. När ska du lära dig ;)

enAnnan said...

Visst hade vi kul på HB??
;)
Synd bara att vi inte kunde träffas och prata som på en riktig dejt. ;) Nåja vi får ta det sen som du skrev.

Trött idag?

Kramar

Nostalgia said...

anna, jag hade kul iaf :) jag var lagom full o sådär :)
ja, vi får ta en riktig dejt sen.

du är säkert tröttare än jag, jag sov till ett eller nåt :p
kram!

Who is he? said...

HV 71 - Brynäs 6 - 2 !!
Imorgon avgör vi, gullet. :D

Nostalgia said...

martin, haha.. det tror jag med.. raring :p