Friday 2 March 2007

Helvete

jag vill bara lägga mig i sängen och gömma mig under täcket.jag är jätterädd, jättearg, jätteirriterad.jag blir arg på mig själv för jag snäser och är irriterad på barnen.jag orkar inte göra nåt, det finns miljoner saker jag borde göra, men jag orkar inte.jag vill bara veta, omedelbart, men det är nog för tidigt och jag skulle ändå inte kunna göra nåt åt det förrän på måndag.men jag kan ju inte koppla bort det, jag tänker på det HELA tiden. fanfanfansfan liksom.jag ska iaf försöka vara en snäll mamma nu.

2 comments:

enAnnan said...

Ibland får man fundera och jag vet ju vad du tänker på så...
Grabbarna behöver lära sig att livet inte är lätt jämt eller att mammor inte lyssnar jämt heller...

Det kommer att ordna sig J, jag lovar. På något sätt.

Många kramar

Nostalgia said...

annan, näe.. men när man inte kan förklara varför man är på dåligt humör heller.
ja, det ordnar sig :) kram!