Sunday 4 March 2007

Bada


dålig bild, men.. här är filip o alvin på fjärran höjder. eftersom jag är en fegis, så badade jag inte. det är alltså.. tropisk värme därinne. jag höll på o avlida. nästa gång ska jag vara modig och bada.
sen sitter ju kloren kvar i näsan/lungorna resten av dagen, minst! allt luktar klor. blä.
en minminpyttekopp kaffe kostar 15 spänn. korv+pommes+liten läsk 50, tonfiskbaguette 40 kr.
jag är alltså ruinerad. (inträde 170 kr för oss tre, varför kostar det HUNDRA KRONOR för EN vuxen?! helt sjukt)
för tillfället står jag och stek-tinar en klump fryst köttfärs. det enda som fanns att äta. eller nä, men jag får ju aldrig äta köttfärssås för alvin tycker inte om (låtsas han), men nu låtsas jag att det inte finns nån annan mat. ät eller var utan.. han kommer äta makaroner o ketchup bara.
i övrigt känns det mesta åt helvete. ringde min chef o berättade vad jag ska göra imorron. iaf. så hon vet. på ett sätt känns det som jag förstorar allt, men jag vill verkligen vara beredd på det värsta.
puss på er.

5 comments:

Anonymous said...

fan jennie. nu blev jag sjukt sugen på makaroner, köttfärssås och mängder av ketchup. tack för den! :s

hoppas det löser sig vad det än är. puss

Nostalgia said...

jusse, förlåt då :p

ja, tack :) puss!

Cax said...

Är väl gutt att sätta sprätt på lite pengar? Men det var väl bra investerade pengar...100 spänn för att inte bada? :)

Anonymous said...

Hörrö snäckan. Vad ska du göra imorron?

Nostalgia said...

cax, höhö. på öde badstränder kan man inte-bada helt gratis!