Friday 2 March 2007

Mina fina barn

det här är sånt man kan roa sig med när man har sjuka barn. igår och i förrgår ritade jag fina gubbar på filip o alvins hakor, sen fick de ligga upp och ner, och jag spelade in dom när de pratade. det ser ju sjukt roligt ut. vi skrattade och skrattade. alvin kissade nästan på sig av skratt.

Alvin är överst, Filip underst.
























nu har jag iaf diskat.
och bestämt mig för att det ordnar sig.

och så funderade jag lite på varför Smala Sussie är barnförbjuden. okej, den kanske inte skulle vara barntillåten heller, men barnförbjuden?


puss!

4 comments:

enAnnan said...

Skitfina barn och rolig idé. :)

Kul att du flyttat och hittat till mina domäner. Jag har provat mycket men trivs bäst här.
:)

Och nu tänker jag såklart "sno" din sida och länka till dig. :)


Kramar igen

Nostalgia said...

anna, haha, ja.. ni borde prova :)

oh, länka på!

Anonymous said...

Går den där färgen bort lätt? ;) Nu blev jag påmind om att min chef nästan tvingade mig att låna "Smala Sussie" av honom på dvd härom vecka så jag kanske kan titta på den i helgen. Om jag orkar koppla in min nya budget-dvd. Är den nåt att se eller bara konstig?

Nostalgia said...

tilda, nee, filip skrek som en gris när jag skulle ta bort den. alvin är mer härdad med smärta verkar det som :o

jag skrattade massor. helt klart värd att se iaf :)