Monday 19 March 2007

En till bild på lilla bebisen!


jag kan inte sluta titta på henne, hon är så himla fin! inte ens ett dygn gammal :´)
idag har jag alltså tagit den tabletten som avbryter graviditeten. först gjorde jag undersökning, en snipig läkare som verkade sur. men det gick väl bra.
på onsdag ska jag tillbaka och göra resten. när det ska ut. sen ska jag vara hemma på torsdag. jag vägrar jobba när jag tokblöder. det måste väl chefen fatta också?
kram alla för ni är så snälla o peppar mig. snart är det över :)
nu ska jag vila lite mera.
(jag är sur för att ibland kan jag inte göra mellanrum mellan raderna.)

4 comments:

Anonymous said...

Älskade älsk. Puss puss puss

Nostalgia said...

puss älskhjärta!

Anonymous said...

Helt klart en söt bebis, alla bebisar är faktiskt inte söta. Inte när de är så nya. :) Ta hand om dig! Kram.

Nostalgia said...

tilda, nej.. de är ju inte det. men hon är det! :) (alvin tex, såg helt deformerad ut, hur söt är inte han nu då? ;))