Sunday 18 March 2007

Hon har kommit!


jag har blivit faster till en liten tjej! EN TJEJ! helt otroligt! alla andra får pojkar :)
jag vet inte vad hon ska heta, men hon är ju underbart söt? hon vägde drygt 4 kg o var 50-nånting lång. åh. jag är euforisk! hade det hänt nåt, så vet jag inte vad jag hade gjort! nu kan jag sova gott o se fram emot imorgon när jag ska göra mitt hemska, som är det enda jag kan göra. när jag ser bilden på lilla bebisen så... ja.. det känns ju lite vidrigt, men.. nej, det gååår inte.
jag är så glad! det är okej va?

5 comments:

Anonymous said...

Heeeelt okej hörrö :-)
Hoppas allt går bra i morrn!

enAnnan said...

GRATTIS!!!!
Och det är helt okej - du gör rätt som följer ditt hjärta.

Lycka till idag. Tänker på dig.

Många kramar

Anonymous said...

Klart du ska vara glad om du är glad! Tänker på dig idag och hoppas allt går bra. Kram!

Anonymous said...

Grattis=)
Jebba har fått värkar idag. Så snart kommer det en liten flicka till världen här i Luleå också=)

Nostalgia said...

tack :D
det gick bra idag... nu är det onsdag kvar, när nästa steg ska göras. det blir nog värre.


neghurt, vad kuuuuul 8]