Wednesday 8 August 2007

Underbara

jag har haft den finaste o bästa kvällen, natten o dagen sedan maj 2006.
jag känner mig lycklig, vacker och omtyckt.

vet inte alls vad som händer nu, om nånting händer alls eller om vi fortsätter vara jättebra vänner. men saker har hänt som jag antar att varken han eller jag bara kan låta bli att låtsas om.
med såna blickar, smekningar och kyssar är det svårt att inte vara lycklig helt enkelt.
och pussarna vid hans bil innan han åkte... såna har jag inte fått sedan innan det tog slut.
vad som än händer sen så är jag iaf glad att det här hände nu :)

5 comments:

Anonymous said...

Håller tummarna HÅRT att allt blir som Du vill.. Du är verkligen värd det.. Puss

Nostalgia said...

h, tack! :)

Anonymous said...

Det hoppas jag med! Speciellt med just han, mannen med stort H! =)

Nostalgia said...

ellinor, ja :) finns ingen som är som han, tror jag. iaf ingen jag träffat :)

enAnnan said...

Härligt gumman.
Du ska vara lycklig och omtyckt.
Enkelt.
:)

Kramar