Wednesday 22 August 2007

Onsdag va?



jag drömde så konstigt att jag inte vill kliva upp, fast jag visste i drömmen att jag MÅSTE gå upp om jag skulle hinna gå. och nu har jag glömt bort drömmen, förutom att sara o hennes son var med, och att sonen inte alls tyckte om mig. han skrattade åt mig och tyckte jag var töntig :/
jag tror danne j var med också, på ett hörn, jag TROR vi spelade badminton. heter det så? jag ville skriva badmingtong.

så jag gick upp, gick ut. gick i 23 minuter. duschade, fixade frukost (tre knäcke med ost och kaffe)
och nu borde jag verkligen klä på mig om jag inte ska missa bussen.

puss på ER!

2 comments:

Anonymous said...

Men gud, så där får du inte drömma ;-)

Jag och Linus gillar dig!

Kram kram :-)

Nostalgia said...

sara, I knooow.. men linus har ju int eträffat mig sen han var pytte! :)
kram