Tuesday 21 August 2007

Bebisar!


jag har blivit lite besatt av bebisar sen i vintras. och en tjej på flanör ska ha en bebis i december, hon har redan en fin mage.. det är sååå fint med bebismage. o så läser jag en massa bloggar om nyfödda bebisar..
sen har vi ju lilla söta eda som man blir helt kär i varje gång man ser henne. och filip och alvins lillebror noel som också är sååå himla söt! filip berättar alltid alla nya saker noel har lärt sig, hur mycket han kan vända sig och hur han låter, och alvin har nog också börjat tycka det är mer roligt nu när han kan få honom att skratta o sådär :)

frågade herman igår (på skoj) om vi inte skulle skaffa en liten bebis, men han skrattade bara. han vill inte ha barn. fast om han blev tvingad att få barn med nån så tror jag nog att det skulle bli med mig. hoppas jag :o

idag blev det iaf gå-paus, imorron upp 7.
och glöm inte kolla in världens finaste och bästa travhäst Commander Crowe i V65 avd. 1 ikväll kl 21.30 på TV4+!

puss!

No comments: