Thursday 16 August 2007

Torsdag!

idag var det jobbigt att gå. kanske för jag gick på kvällen igår, o min stackars kropp är ju inte van vid så mycket rörelse. men jag gick iaf, fastän det gjorde lite ont i benet. igår fick jag förresten kramp i vaden när jag gick upp för backen mot myrbacka. jävlar vad ont det gjorde! (det var mer i höften det gjorde ont idag) men sen gick det bara över :)

min bok just nu är Tina Nordlunds Genom Helvetet, jag hade glömt att jag fick den av andreas när jag var där. jag har inte läst så långt, men den verkar helt klart läsvärd. handlar om anorexia.
och jag vill rekommendera Den som vässar vargars tänder av Carina Rydberg en gång till! LÄS!

pusspuss!

2 comments:

Anonymous said...

Finns det ett ställe i Gävle som heter Myrbacka? Jag växte upp i ett Myrbacka men det låg utanför Söderhamn. Märkligt. Men det kanske är ett sånt där universiellt namn som Kungsgården eller Lunda.

Nostalgia said...

koma, ja... en väg/område som heter myrbackavändan. sen finns lillmyra. och långbacka. och myrmalmsvägen.