Wednesday 8 August 2007

:D :D :D


en lite mer detaljerad beskrivning av gårdagen och idag.

herman kom vid 21-tiden. då hade han kört i kokhet bil från uddevalla. så han tog en dusch, o jag fixade färdigt maten, färsk pasta med sås på kycklingfilé, bacon, purjolök o creme fraiche, minimatlagningsgrädde o ost. och sallad o varma vitlöksbröd. så sjukt gott var det!
o så åt vi o kollade halvt på DN-galan. och delade på 2 flaskor vin o 10 öl. och så spelade vi spel och herman demonstrerade sin nya kamera. framåt 2-tiden hamnade vi i sängen, och somnade väl.. kanske 3 eller nåt. sen sov vi till 12 först. sen bara låg vi där och höll om varandra, o gjorde annat, o sov lite till.
till slut kom vi på att vi nog behövde mat, så vi åkte till frasses. och sen hem, tittade på hellraiser II som är en skum, blodig o slafsig film och jag låg i hermans famn. mjau.
och så åkte han hem vid 19-tiden. det var verkligen fint. allt.

sen gick jag ut o gick och det kändes som jag kunde gå hur långt som helst, och om jag inte haft för mycket fläsk på kroppen hade jag antagligen sprungit fort som fan och skrikit.
det är lite svårt att beskriva varför det känns som det gör just nu. jag borde kanske vara förvirrad och orolig och en massa annat, men jag är bara glad. kanske för att jag VET att vad som än händer så är vi så himla bra vänner, och faktiskt så är det viktigast.
och jag tror inte att vi kommer bli tillsammans igen. visst hoppas jag innerst inne, men jag tror inte. det gör inget, eller det gör inte så mycket iallafall. låter det helt dumt? jag är kanske dum, men jag är jävligt lycklig i hjärtat och i hela jävla kroppen nu :)

jag tänkte sova tidigt så jag orkar upp o gå innan jobbet imorn. får se hur det blir.

PUSS!

2 comments:

enAnnan said...

Blev det någon promenad?

Mysigt att läsa, snscka om att kärleken lyser igenom.
Jag är glad för din skull Jennie.
Och jag hoppas så att du får behålla kärleken och H...

Kramar

Nostalgia said...

anna, nee... jag sov för länge :)
tack! det hoppas jag med, fast det mest troliga är nog ändå att vi förblir vänner.
kramar :)