Thursday 2 August 2007

AJ


mina ben gör så ONT. särskilt vaderna. jag kan knappt lyfta fötterna. faen vad det är synd om mig :/ massage skulle vara najs.

idag var alvin hos pappan medan jag jobbade. och filip hade roligt i leksand.
efter jobbet åkte jag hem, hämtade alvin o sen tillbaka till stan. knatade iväg till max på norr, och så åt vi. alvin åt NIO nuggets. och pommes.
och jag blev så satans äckelmätt, men ändå gick vi in på ica påvägen tillbaka till stan o köpte godis. sen hittade vi nya skor till alvin på din sko, de gamla kastade vi i en soptunna på stan. det var mer hål än skor. o så var vi tvugna att äta en glass på mc donalds också.
ångesten jublar!
så när vi kom hem bytte jag om och gick ut o gick 40 minuter med mina onda ben. så de gör ännu ondare. men det blir väl bättre när jag blir van. motion är ju inte så vanligt förekommande..

filip blir kvar tills på lördag verkar det som. de har haft jätteroligt idag. åkt KO-cart, bland annat. (filip tror det heter så) så imorgonkväll blir det bara alvin o jag o dillchips o friidrott :D

nästa vecka, kanske, eventuellt. så kommer kanske eventuellt herman o hälsar på o kanske eventuellt sover över 8]

jag har ett sånt intressant liv känner jag.
puss :)

4 comments:

Anonymous said...

Tack för din kommentar på min blogg. Härlig blogg du har =)

Nostalgia said...

anonym, tack vem du nu är :)

Ung tant said...

Akta dig, gumman. Det är skiiitvanligt att man får benhinneinflammation i vaderna när man börjar träna ganska intensivt som otränad. Det är jobbigt att bli av med sen och gör bajsont. Jag har haft det. Gå lugnare och inte så långt första veckan och öka varje vecka? 40 minuter låter lite väl tufft. :o Puss.

Det kan vara värre grejer också.. eller tecken på det.
http://www.vardguiden.se/Article.asp?ArticleID=3107

Förlåt. :(

Nostalgia said...

anneli, tack för omtanken :) mendet är lika varje gång jag börjar efter långt uppehåll, o det är helt enkelt träningsvärk. tror jag. brukar gå över efter tredje dagen ungefär.. om det inte går över så är det nåt annat, men jag oroar mig inte för det nu :)

puss!