Sunday 19 August 2007

Så logiskt


en karl frågade mig på spraydate om jag verkligen ÄR tjock eller om jag bara låtsades, och skrev att jag är tjock som alla andra icke-tjocka tjejer. så jag berättade min vikt. då skrev han: "det var lite väl mycket till din längd, sluta ät kakor och godis och ät mindre, det gjorde jag. jag gick ner 14 kg på ett halvår"

nähe? är det SÅ man gör?


nu ska vi snart åka och hälsa på lilla Eda som blev 5 månader igår.
sen måste jag försöka ta reda på vilken tid skolan börjar imorgon. jag är bra på att tappa bort lappar.

ha en bra dag!
puss!

3 comments:

Anonymous said...

kl 9 är det upprop i morron.
synes där/anna

Anonymous said...

äsh vilken idiot! bry dig inte om sånt :)

Nostalgia said...

anna, tack! men jag vet inte hur jag ska kunna vara på två ställen samtidigt bara.. :)


elin, nej, jag bryr mig inte :)