Saturday 4 August 2007

Gode Gud!

i en blogg så råkade jag hitta länken till nåt som heter sthlms finest. om det menas att det är stockholms finaste människor, så måste jag bara få asgarva.
men iaf, det finns massa bilder från bla café opera. här är ett galleri med bilder. förlåt, men alla blondiner ser lika ut. alla andra också iofs. och karlarna! haha. jag avlider. fyfan vad jag är glad att jag är... som jag är, o inte som dom.
sen en undran.. får man röka inne på café opera, eller är det utomhus på nåt vis?

jaha, sen såg jag att det finns en avdelning för gävle också. jag vågar nog inte titta där.

4 comments:

Badass Babuska said...

HAHAHA det är ju helt galet. Jag gillar tjejernas plut.............

Nostalgia said...

teresa, ja! och när jag kikade runt.. ALLA ser ju lika ut? :o hur kan de skilja på varandra?

Badass Babuska said...

Kanske inte behövs?

Nostalgia said...

teresa, hahah... nee.. det är bara att ta första bästa bimbo liksom :´)