Monday 6 August 2007

Hej

fotboll var trevligt. (så oväntat) synd att gefle förlorade bara.. men det var roligt ändå.
gbg-klacken skrek om bapupa mest hela tiden, såklart. fastän han inte var på planen. och, ja det får man väl räkna med, men det var lite mer pinsamt att de hela tiden skrek att ALLA i gästrikland slår sina fruar. hm. och johan oremo suger kuk av nån anledning. vad hade DET med fotboll att göra? :´) de är allt bra roliga, de där huliganerna.

joråsåatte, imorn kommer herman. och jag måste byta sängkläder innan jag lägger mig. det brukar jag glömma bort, så när jag är som tröttast o bara vill sova så måste jag hålla på o fixa med det. kanske ska göra det NU?
eller typ.. om ett tag.

lycka till imorgon, jennie, kan ni skriva nu!

2 comments:

enAnnan said...

Lycka till Jennie!
:)

Kramar

Nostalgia said...

tack anna :) kram!