Thursday 9 August 2007

Lista!



Skriver du dagbok?
ja.. på papper också.

Vad är viktigast för dig?
att mina barn mår bra.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
men nej!

Har du färglinser?
näe. jag har redan färg på ögonen.

Suger det här?
njae, då skulle jag inte göra det.

Kan du gå ner i spagat:
ja.. jag är vig för min ålder minsann.

Är du polare med grannarna?
min gunvor bredvid. resten försöker jag hålla mig undan.

Gay?
icke.

Har du varit kär i en kändis?
såklart. joey tempest bland andra. jag hade en affisch med honom över sängen. varje kväll kysste jag honom. med tunga och allt. till slut blev det ett hål där munnen skulle vara :/

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
alltid.

Är du höjdrädd?
JA.

Pratar du fortfarande med den du kysste senast?
såklart :)

Har du sett din bästa vän gråta?
absolut.

Har du fått någon komplimang idag?
igår. herman sa att jag var fin. :´)

Är du mörkrädd?
mycket.

Har en dröm gått i uppfyllelse?
njäe... inte direkt. eller, okej... det som hände igår o förrgår var väl kanske en dröm som blev sann :´)

Har du haft vattkoppor?
aa... jag var typ 4 år.

Har du någon gång testat karate?
jag tränade karate i min ungdom, ända tills det blev dags för graderingar. då vågade jag inte vara med.

Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
oja.

Äger du en iPod?
näe, jag har en mobil med RADIO!

Skulle du vilja hoppa fallskärm?
aldrig i livet.

Gillar du allsång på Skansen?
usch nej. inte sen lasse b slutade :(

Kan du vissla?
jao.

Vilken radiokanal lyssnar du på?
P3 mest.

Rakar du benen?
inte för ögonblicket.

Hur svarar du i telefonen?
jennie!

Betalar du TV-licens?
ja, jag är en hederlig medborgare.

Vad har du i fickorna just nu?
lite sand.

Vilken parfym använder du?
ingen parfym. men en hudkräm som jag älskar. Ming Shu.

Kan du kasta macka?
jag kastar ofta mackor jag inte orkar äta upp. men nej, jag kan inte kasta macka.

När var du riktigt sjuk senast?
i maj tror jag.

Har du blivit opererad?
om skrapning räknas.

Äger du en cykel?
ja, och jag hatar den.

Vad har du alltid i handväskan?
plånka, nycklar, lypsyl, våtservetter, tamponger o grejer. ibland strumpor. ganska ofta faktiskt.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
näe, jag tycker mycket om kött.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
5 på den privata, 5 på den med jobbnycklarna.

Läser du för skojs skull?
jag måste läsa, annars dör jag.

Äger du ett busskort?
jao. men det tog slut idag.

2 comments:

Anonymous said...

"jag tränade karate i min ungdom, ända tills det blev dags för graderingar. då vågade jag inte vara med."

haha exakt samma för mig! ^^

Nostalgia said...

viqtory, hah.. men vadå.. stå där o stöna som nån tönt... näe :/