Saturday 25 August 2007

Kär i trubadur

jag har druckit kanske 8 öl. jag är halvfull. herman ska snart ringa. jag äter dipp. med några chips. friidrotts-VM börjar. livet är bra härligt.
jag o chefen o ullis o marie gick till tant grön efter jobbet. trubaduren där var kanske det snyggaste jag sett i mitt liv. matte andersson sa han att han hette. mattias andersson då kanske. jesus i helvete vilken jävla snygg karl. jag gick fram till honom o bad om johnny cash och winnerbäck. han spelade I walk the line och Kom änglar. hur visste han att det var mina favoriter? det kanske är allas favoriter? eller matte anderssons favoriter? men ja, han spelar ju i en annan liga så att säga. hade jag haft snopp hade jag antagligen haft stånd nu.
sen gick jag till bilagan, och där var det bara töntar, idioter och dårar.
så nu är jag hemma. imorgon ska jag jobba.
puss då.

8 comments:

Anonymous said...

HALVfull på åtta öl?! Under hur lång tid intog du dem egentligen? ;)

Nostalgia said...

tilda, 6 timmar ungefär :)

Anonymous said...

Men Jennie... hur menar du med "annan" liga? Den Matte Andersson jag tänker på är straight... (Den Matte som spelar i partypistolerna...)

Han i mitten.
http://www.partypistolerna.nu/images/ppaktuell2.jpg

Fast det kan ju finnas andra trubadurer som heter Matte Andersson iofs. =)

Anonymous said...

Håller med Tilda. 8 öl och halvfull. Jag hade gått hem och däckat för länge sedan.

Nostalgia said...

ellie, ja alltså.. för snygg för mig.
men åh, ja det är han! :) mjau.


peter, jag tål å andra sidan inte en centiliter sprit. då blir jag konstig o börjar grina bara.

Anonymous said...

Det är lite roligt, för jag har en annan kompis som sagt precis likadant... att han var för snygg för henne! =) =) =)

Men det stämmer ju inte alls.
Ni är snygga båda två... FÖR FAN!

enAnnan said...

Jag håller med Ellinor!!
Ni båda är i en annan liga än honom.

fast han sjunger jävligt bra OCH är snygg...

Hade jag varit du hade jag tagit med honom hem!
Punkt Slut.

Nostalgia said...

ellie, haha.. ja.. är nog knappast ensam om att tycka det.
karlar o tjejer ser snygghet på olika sätt vetdu :p


anna, men jag är definitivt inte du! :) ibland hade det varit bra att vara det kanske.