Friday 3 August 2007

Fredagkväll


3 timmar friidrott från london. det kallar jag tv-mys!

jag läste äntligen ut prinsessan av burundi (kjell eriksson) idag.
anna, du behöver inte läsa den. den är rätt så meningslös. seg. tråkig. ointressant. intetsägande språk. blä.
nu vet jag inte vad jag ska hitta på för bok. jag har ju fortfarande röda rummet halvvägs.. och.. roms portar eller vad den hette, några kapitel. men jag vill inte. jag vill ha inger frimansson, eller karin fossum, eller marie hermansson eller håkan nesser.

idag blev det ingen promenad. det är bara friidrottens fel. men imorgon blir det. filip kommer förhoppningsvis hem imorgon, om inte lucas pappa har kidnappat honom :o
jag vet inte vad vi ska göra. jag måste tvätta. och så är det ju trav! :)

puss på er.

2 comments:

Badass Babuska said...

Jag kan göra senap:O.
Har du träningsvärkont? vad duktig du är. Jag bara sväller.
Men jag och mickel sa att september.. då!

Nostalgia said...

teresa, men att du är en riktig husmor, det visste vi ju redan :p

jaa.. idag är det mycket bättre, men jag fick ont i tån stället. ska ut o gå snart iaf :)
september är ju bra det å :p

puss!