Sunday 12 August 2007

Because you're mine, I walk the line


igår var jag till bilagan. där träffade jag en granne som jag hängde lite med. hon är en av få som jag klarar av. av mina grannar då. sen är hon bra på att skvallra om de andra också :´)

när jag blev lite full så var jag såklart tvungen att ringa herman. och gråta lite. fast inte för att jag var ledsen, mer tvärtom. eller.. jag vet inte. för att jag skulle berätta för honom att jag faktiskt älskar honom. och han sa att han älskar mig. fast vi älskar inte varandra (jag vet inte om jag är KÄR. jag vet bara att jag känner saker för honom som inte går att beskriva, och att de känslorna gör mig lycklig, och lite rädd) på samma sätt som förr, men vi har ju nåt. som kanske aldrig går över, och vad vi gör av det just nu vet jag inte. vi kommer säkerligen ses snart igen iaf, och får jag inte kramas då blir jag arg.
:)

inatt fick jag mens, och det var nog därför jag drömde att jag förblödde. det var en vidrig dröm, det var blod överallt och jag skrek och ingen hjälpte mig, de bara tittade på.
sen drömde jag att jag skulle köpa pizza, och att jag GLÖMDE köpa läsk. usch.

jag tror jag är lite bakis. jag sov dessutom till strax efter 14. och jag har lovat mig själv, eller lovat rakt ut i luften att jag ska FÖRSÖKA diska sen.
men, det känns inte så lockande.

puss!

2 comments:

enAnnan said...

Skönt att du fick sova :)
Hoppas du hade kul igår.

Ångest fr samtalet??

KRamar

Nostalgia said...

anna, det var helt okej igår, för mycket folk bara, men det är det ju alltid där..

nej, ingen ångest alls :)
kram!