Monday 13 August 2007

Morgon


jag klev upp 06.10.
de som känner mig vet att det är nästan omöjligt för mig att gå upp tidigare än vad som är absolut nödvändigt för att hinna med bussen till jobbet. så bara DET är jag stolt över. och sen gick jag ut o gick 35 minuter. jag har duschat och fixat frukost, o det är ändå en timme kvar tills bussen går. jag borde få en medalj :D

gick ju o la mig halv elva igår, men läste o kunde inte sluta, så jag släckte inte förrän tolv.
Den som vässar vargars tänder är obehaglig, spännande och fängslande, med ett sånt där språk som jag gillar :) läs den! (carina rydberg)

idag kommer barnen hem, och jag längtar efter dem. igår var det en såndär jobbig dag, när jag ville ha hem dem på en gång, och även med tankar på att jag alltid vill ha dem hos mig. men det går ju inte antar jag... det är bara mitt ego som vill det.

ha en bra dag! :)

No comments: