Friday 17 August 2007

Min lugg ser flottig ut, men det är den inte



hej! idag är det fredag. det är en trevlig dag. mycket folk på jobbet, inger var iväg o fick höften kollad, det är tydligen foglossning som hon får så ont av :O foglossning när man är 65 år, jag säger då det. men det har ju med hormoner att göra det där.. jag fick foglossning efter bara några veckor med mina barn i magen, folk trodde jag hittade på, för jag hade ju ingen mage. men det har inte med storlek på magen att göra alltså, det är hormonerna. mina jävla hormoner hatar jag för övrigt. men det är en annan historia.

efter jobbet var jag o min lilla mamma och alvin till kvantum och handlade, mina sista pengar rök all världens väg, mamma fick lägga till. tur det är barnbidrag på måndag :o o filips skor har gått sönder. IGEN. förstår inte. han gör av med fler skor på ett år än jag gör på 25 år, antagligen. och det är inte bara slitet eller så, det blir stora hål. tror det är sparkcyklens fel. fast det var iofs lika innan han hade sån.
nu ska jag ut och gå. sen duscha. sen dricka ett eller två glas vin. och imorgon ska jag sova länge!
puss!

No comments: