Monday 30 April 2007

Idag

sista april. valborg. ledig.
såhär ser planen ut för idag:

(ändrades nyss innan jag hann skriva nåt, för det ringde i telefonen)

dricka en kopp kaffe
röka
läsa lite bok
klä på mig normala kläder
gå till ica
städa upp lite, diska
börja med mat, lasagne
vid 15 kommer herman och äter med oss (det var han som ringde)
vid 16 åker barnen till pappa
sen kanske herman är kvar en stund
och jag måste duscha, raka benen o sånt
klä på mig, fixa mig lite
åka buss till stan, gå hem till B
kramas, dricka öl
gå till högskolan, dricka öl, titta på eld, kanske kramas
(här vet jag inte om B planerat andra aktiviteter)
gå hem till B, kramas, kramas och kramas
sova. länge!


God Valborg på er!

9 comments:

Badass Babuska said...

MEN HERREGUD KVINNA! NORMALA KLÄDER? NÄÄÄÄÄÄÄJJ!

Anonymous said...

Låter som en underbar valborg! =)

Anders said...

Avis faktikst :-)
Han har tur han din B ;-)

Kramar
Anders

Nostalgia said...

teresa, hahahah! jojje.


ellie, visst gör det :) nu är jag hos B o har fått öl :)


anders, mhm :)

Anders said...

Å gud så pinsamt, jag har stavat "faktiskt" fel faktiskt...
Nä..det är kanske inte pinsamt, men jag inser att jag är så tankspridd numer så jag börjat bli ordblind...jobbigt och snurrigt värre...

Anonymous said...

nååå? hur gick det, kvinna!?

Anonymous said...

anders, haha.. ingen som bryr sig :p


jess, det gick hur bra som helst :D

enAnnan said...

Hoppas det var en mysig och kramig dag och kväll och natt. :)

Grillning och utgång på lördag.
Vill fröken hänga på?

Kramar

Nostalgia said...

anna, två mysiga dagar o nätter med massa kramar :)

åh.. skulle ju gärna vilja.. men.. jag kanske ska kramas då med? :p vi får se!