Monday 9 April 2007

Hanif

i haninge centrum snodde vi en kundvagn,
för jag hade så grymt mycket packning

ehm..

på hotellet :)


gitarr-james


sång-andreas o basist


gitarr-james o sång-andreas

(jag vet inte hur man flyttar bilderna, om det nu går alls, så nu kom de i lite o-ordning, men det gör inget? och, de är helt enormt stora såg jag, men ja.. ni får se mig i närbild!)

igår drack vi öl igen. sen åkte vi buss o tunnelbana LÄNGE. det var nära att det inte gick. till slut kom vi till Mosebacke, där vi stod på gästlistan :) och där hade de toalett!
vi hängde en stund i baren innan Hanif skulle spela. jag hade ju hört dem på skiva lite innan, och de var väl bra, men inte så att jag blev frälst eller så. sen började de spela. och jag blev helt fascinerad av sångaren. han sjunger med hela kroppen, hånglar med gitarren o älskar (knullar) med micken :´) helt underbart! och gitarr-james var inte mycket sämre.
sen var det ett annat band, som var rätt tråkiga.
vi bestämde med gitarr-james att träffas senare, så jag o anneli gick till Kellys o drack en öl, flydde därifrån medan tre människor låg nedtryckta på marken utanför entren o det var allmänt bråkig o stökigt o otrevligt. vi mötte upp hanif-männen i kön till Kvarnen istället, o hade trevligt. jag såg två kändisar igår. den ena pratade jag med :´) han var med i filmen G. Niels Jensen. och jag fick en kram också. herregud.
sen åkte vi buss hem. det snöade.

idag har jag mest åkt. buss, tunnelbana o tåg. startade kl 14 i haninge o var framme i bomhus 17.40. då kom mina älsklingar hem. alvin är sjuk, så vi blir hemma imorron.
puss!

2 comments:

enAnnan said...

Stackars Alvin.
Här verkar det barka iväg mot magsjuka...vi får se vad som händer.

Det låter som ännu en bra kväll.
Fina bilder.
:)

Kramar

Nostalgia said...

anna, grym spelning! :D

magsjuka :O fyfan. hoppas det inte blir så. kram.