Monday 23 April 2007

En miljon kramar och hålla hand-mys

okej. jag har faktiskt knappt varit hemma sen lördag klockan 19.
först var jag ju på fest med några på jobbet. hemma hos en petra. i världens kanske finaste lägenhet. jag vågade knappt gå in där. jag trodde min rumpa skulle råka riva ner nåt dyrt.
sen åkte vi till HB. Rickard som var med var nån slags very important person, o vi fick gå före kön. har aldrig hänt mig förr :´) sen.. köpte han en flaska sprit o massa sprite o bjöd. har jag nog heller aldrig varit med om. men jag tycker inte så mycket om sprit heller iofs.
iaf, sen tänkte jag gå hem, vid ett-tiden kanske. då gick jag en sväng förbi baren där nere.
och så såg jag en jag kände igen. från musikhuset. han kände igen mig också, men han trodde det var från högskolan.
så började vi prata en massa. han är musiker.. jag är lite svag för såna, ja? och så kom vi på att jag skulle hem till honom och lyssna på nåt countryband från malmö. jag blev kvar till 5 ungefär. man kan säga att det var trevligt. och han ville att jag skulle komma tillbaka nästa dag.
så jag gjorde det, efter jag varit o gosat med världens finaste bebis.
jag fick mat när jag kom, sen gick vi o hyrde en film, Djävulen bär Prada, den var inte alls lika bra som boken.
sen såg vi halva Wallanderfilmen, o så såg vi halva Titanic. och så höll vi hand o kramades. och B pratade hela tiden. när Jack skulle dö i Titanic var jag tvungen o säga åt honom, för att inte förstöra den jobbiga stämningen :´) men.. han är verkligen gullig.
och sen gick vi o sov. fast först kramades vi mera.
han bor precis vid mitt jobb. det är bra.

och han vill träffa mig igen verkar det som. så.. man får se vad det blir :)
jag vet ju inte om jag vill ha nåt seriöst förhållande, o jag vill absolut inte ha nåt oseriöst. (jag tänker alltid för långt fram)
det är lite jobbigt.. när det känns lite pirr i magen, fast mysigt. mm :)


i bilddagboken kommer det bilder från festen sen. tror jag.

puss!

10 comments:

enAnnan said...

Inte undra på att du inte haft tid med oss andra dödliga ;)

Njut bara av känslan och tänk inte så mycket.
Jag vill oxå kramas!!

Nostalgia said...

anna, hehe.. precis.
ja, jag ska verkligen försöka.

ring A? :p

Anonymous said...

Vem är det du kramats med?
Berätta, berätta!!!

Kram

Nostalgia said...

ellie, jag vågar inte.. än :p

Anonymous said...

Börjar hans efternamn på E? ;)

Nostalgia said...

ellie, haha, nej.. det är inte han! :p men jag vet vem du menar

Anonymous said...

Ha ha ha, jasså?

Nostalgia said...

ellie, björn edling?

Anonymous said...

Japp... men då var det ju inte han då! =)

Nostalgia said...

ellie, näpp :D