Saturday 21 April 2007

Monster - Uppdaterat

jo, vi var på CC-puben först. en öl där. sen McGills. en öl där. sen var jag såklart nyfiken på den där 23-åriga killen som raggat rätt ogenerat på mig på msn senaste tiden. så vi gick till Monster. innan var vi tvungna byta skor för petra fick ont av sina höga klackar. o jag som inte kan gå med höga klackar, jag gick obehindrat.. hm. killen på msn dök på mig direkt o bedyrade mig.. saker. snygg, sexig, blabla. ja... men tack. så snällt sagt. jag blir uppriktigt glad för komplimanger. sen började ägaren till Monster liksom.. ragga på mig? tänkte jag först. jag frågade petra. raggar han? jaa. sa hon. sen kom han fram precis innan två. jag sa 'jag ska gå hem nu' 'efterfest' sa han. nej, jag ska jobba imorron sa jag. 'men du... efterfest med mig nu' sa han. neej, sa jag, det går inte. sa jag. 'efterfest' sa han o log.. sådär... gah. alltså, han är verkligen sjukt snygg tycker jag. och ni ska bara veta vad det krävs av mig för att tacka nej till det...
jag har bestämt att jag ska dit imorgon. ge mig. fasen, jag är full nu. men inte FÖR full.

puss!!






uppdaterat:

i nyktert tillstånd har jag kommit fram till en sak. anledningen till att han frågade mig om jag vill efterfesta var att vid den tidpunkten på monster var jag o petra de enda kvarvarande kvinnliga gästerna. i princip. och petra har ju ring på fingret.

men, jag kände mig iaf fin igår :)

10 comments:

Anonymous said...

Sjukt snygg? Du gillar väl inte killar med långt hår??

Badass Babuska said...

Men oooh hahaha gullo.

Nostalgia said...

ellie, haha... håret spelar ingen roll när det gäller den karln :p
inte så många andra karlar heller iofs :)


teresa, eller hur! :p

Anonymous said...

Du gumman, du är ALLTID fin...

Och just när det gäller honom tycker jag absolut att håret spelar roll... iofs så tycker jag inte om honom för fem öre (jag tycker inte om folk som förespråkar droger)... men annars bryr jag mig inte. ;)

Nostalgia said...

tack ellie :)

vad är det hans hår då menar du?

jag har bara alltid tyckt att han varit så jävla snygg. det.. är bara så :)

Anonymous said...

Nej, jag tycker bara inte om folk som tycker att det är coolt med knark.

Och det är nog därför som jag inte ser "skönheten" i honom.

Nostalgia said...

ellie, jag förstår det, jag vísste ju inget om honom heller. men nu vet jag :)

Anonymous said...

Ha ha ha, men du måste ju få bilda dig din egen uppfattning så klart... men jag ska berätta sen så att du kanske förstår lite bättre... ;)

enAnnan said...

Men va fan är du inte vaken än!!

Uppdatera.
:)

Kramar

Nostalgia said...

ellie, det måste du :D


anna, haha..jag var faktiskt på dejt söndag-måndag :o